Que estàs buscant?
Què és l’OVAP?
L’Oficina Virtual d’Atenció al Proveïdor (OVAP) és el portal web que la Fundació TecnoCampus i EPEL Parc Tecnocampus posen a la disposició dels proveïdors/col·laboradors com a iniciativa de modernització perquè puguin realitzar tràmits de les seves factures d’una manera més àgil i efectiva a través d’internet, amb l’objectiu de reduir costos i garantir la seguretat de la gestió.
Vull donar-me d’alta com a proveïdor/col·laborador, que haig de fer?
Pots accedir al Formulari per donar-te d’alta, només caldrà emplenar les teves dades i adjuntar el certificat bancari.
Vull actualitzar les meves dades, que he de fer?
Cal que el comuniquis les teves noves dades a l’OVAP, emplenant el formulari “Alta i/o modificació de dades de proveïdor” en el següent enllaç:
Com he de presentar les factures?
Pots presentar les teves factures indicant sempre el número identificador de la comanda prèviament autoritzada. Les factures es podran presentar a partir dels següents enllaços :
Què és la factura electrònica?
La factura electrònica és un document electrònic, en format XML, segons el model factura, que:
• Conté el mateix tipus d’informació que hi ha en una factura tradicional i que s’envia a través de mitjans electrònics.
• Té validesa legal quan duu signatura electrònica avançada que garanteix l’autentificació, la integritat i el no repudi.
• És susceptible de ser tramès per mitjans electrònics i relaciona a clients i proveïdors.
Hi ha alguna aplicació per poder crear la meva factura electrònica?
Per crear la factura electrònica en el format estàndard facturae existeixen diverses aplicacions gratuïtes que es poden consultar a l’adreça següent:
Quins mecanismes puc utilitzar per enviar la meva factura electrònica?
Consulteu els mecanismes per la creació i enviament de factures electròniques en el següent enllaç.
Els codis DIR per la presentació de les factures són els següents:
• Fundació Tecnocampus: NIF G62034111 Codi DIR = LA0011122 (Oficina gestora, oficina tramitadora i oficina comptable).
• EPEL Parc Tecnocampus: NIF Q0801443C Codi DIR = LA0011123 (Oficina gestora, oficina tramitadora i oficina comptable ).
És necessari un certificat digital per la tramitació de factures electròniques?
Sí, és necessari un certificat digital que és un dispositiu o fitxer informàtic segur que us identifica plenament i legalment a internet i que us permet realitzar gestions i tràmits en línia amb la màxima seguretat. Ha d’estar tramès per qualsevol de les entitats de certificació admeses i validades per l’Agència Catalana de Certificació.
Puc enviar la meva factura en format PDF?
Sí, pots presentar la teva factura en format PDF emplenant el formulari corresponent al següent:
Haig d’incloure alguna referència a la meva factura?
Per facilitar la gestió, tramitació i pagament de la factura és molt important que a la factura s’indiqui el número de comanda que faciliti el servei gestor o el servei de compres donat que és la nostra referencia d’identificació. Si tens algun dubte pots contactar amb el servei de compres:
Quin és el termini de pagament de les factures?
El termini de pagament vigent de la Fundació Tecnocampus i EPEL Parc Tecnocampus és de 60 dies des de l’entrada de la factura en el registre, termini que comprèn 30 dies per a la conformitat i 30 dies per al seu pagament. Els dies de pagament són el 15 i 30 de cada mes.
Un cop emès el pagament, s’enviarà una notificació via correu electrònic.
Vull donar-me d’alta com a col·laborador docent no autònom (“rendiment de treball o minutes”), que haig de fer?
A partir d’aquest enllaç, pots accedir al Formulari per donar-te d’alta. Només caldrà emplenar les teves dades i adjuntar el certificat bancari.
Un cop dins del formulari, caldrà indicar que NO presentareu factura, que esteu exempts d’IVA i que la retenció d’IRPF serà del 15%.
Aquesta alta nomès cal fer-la la primera vegada que es fa una col·laboració amb TecnoCampus. Nomès caldrà tornar-la a emplenar si alguna de les dades s'ha de modificar.
Vull donar-me d’alta com a col·laborador docent autònom, que haig de fer?
A partir d’aquest enllaç pots accedir al Formulari per donar-te d’alta, només caldrà emplenar les teves dades i adjuntar el certificat bancari.
Un cop dins del formulari, caldrà indicar: que SÍ presentareu factura, que esteu exempts d’IVA i que la retenció d’IRPF serà del 15% ( Excepte, en casos de que estigueu prèviament autoritzats per Hisenda Tributària a aplicar la retenció del 7% ).
En el moment de presentació de la vostra factura caldrà que adjunteu el darrer rebut d’autònoms pagat.