Que estàs buscant?
CB1. Que els estudiants hagin demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé es recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CB4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
CB5. Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
CE1. Interpretar els principis del turisme pel que fa a la seva dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica i identificar les tipologies d'espais i destinacions turístiques i els principals agents turístics que operen en ells, tant públics com privats.
CE2. Analitzar els impactes que genera el turisme en els seus aspectes econòmics, socials i mediambientals i aportar solucions innovadores.
CE3. Analitzar les principals estructures polític-administratives turístiques i interpretar el marc legal que regula les activitats turístiques.
CE4. Convertir un problema "empíric" en un projecte de recerca i elaborar conclusions.
CE5. Aplicar una marcada orientació de servei al client i manejar tècniques de comunicació.
CE6. Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seva explotació a través de models de gestió innovadors.
CE7. Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació econòmic-patrimonial de les organitzacions turístiques.
CE8. Dirigir diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques comercials i gestionant els recursos financers.
CE9. Treballar en mitjans culturals diferents, aportant solucions als diferents problemes que es presenten.
CE10. Reunir i interpretar dades significatives per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'àmbit empresarial i ser capaç d'elaborar un document que permeti transmetre informació o una proposta empresarial innovadora en l'àmbit del turisme.
CE11. Gestionar els espais territorials turístics d'acord amb principis de sostenibilitat.
CE12. Dominar els procediments operatius de les empreses d'allotjament, restauració i intermediació turística.
CE13. Interpretar l'estratègia, els objectius i els instruments públics de la planificació turística.
CE14. Reconèixer i aplicar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic.
CE15. Interpretar un pla públic en matèria turística i les oportunitats que es deriven per al sector privat.
CE16. Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CE18. Comprendre les característiques de la gestió del patrimoni cultural i ser capaços d'elaborar iniciatives innovadores per a la seva posada en valor com a atractiu turístic.
CE19. Detectar les necessitats per a la planificació tècnica d'infraestructures i instal·lacions turístiques.
CE20. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en almenys una llengua estrangera.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG2. Ser capaç de generar idees i solucionar problemes, tant de manera individual com col·lectiva.
CG3. Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reevaluar els vells models mentals que limiten el pensament.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
El TFG comporta la realització, per part de l’estudiant, d’un projecte, un estudi, una memòria o un treball en què s’apliquin, s’integrin i es desenvolupin els coneixements, les capacitats, les competències i les habilitats adquirits en el grau.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres
Sessions teòriques | MD3: Presentacions sobre continguts i eines metodològiques per a la realització del TFG |
Aprenentatge dirigit |
Tutories síncrones amb el tutor del TFG per orientar l’estudiant i fer el seguiment del projecte. |
Aprenentatge autònom |
MD10. Investigació i lectura crítica d’articles. Els estudiants parteixen d'una hipòtesi de treball que van a desenvolupar, seguint les fases de la metodologia de recerca, entre les quals la lectura crítica d'articles. MD11. Utilització de recursos telemàtics com el correu electrònic i els recursos de l’aula virtual del TFG. |
Tot el procediment detallat sobre el funcionament del TFG està recollit al document de la “Normativa reguladora TFG” que està penjat a l’aula virtual del TFG i a la web del TecnoCampus.
.
AF7 Tutories
AF8 Presentació del TFG davant el Tribunal de seguiment
AF9 Presentació i defensa del TFG davant el Tribunal d'avaluació final
AF10 Cerca, lectura i elaboració de recensions/comentaris de text sobre bibliografia/informació a través de les Tics/plataforma virtual
AF11 Treball autònom de l'estudiant per elaborar el Treball de final de Grau
La qualificació final del TFG s’obtindrà a partir de diferents avaluacions:
Tot el procediment detallat sobre l’avaluació del TFG està recollit al document de la “Normativa reguladora TFG” que està penjat a l’aula virtual del TFG i a la web del TecnoCampus.
Amat Oriol y Rocafort Alfredo (2017). Com fer recerca. Barcelona: Profit Editorial
King, L, Keohane R. O., and Verba, S. (2007). El diseño de la investigación social: Alianza
Ferrer, V, Carmona, M. y Soria, V. (2013). El trabajo fin de grado. Guía para estudiantes, docentes y agentes colaboradores: McGraw-Hill.
IRÍZAR I. (2012) El plan de negocio en la práctica. Netbiblo