L'equip de professorat del Diploma d'Especialització està format per professionals i acadèmics amb una àmplia experiència en els àmbits del Social Media i el Màrqueting Digital.
Coordinadors acadèmics:
Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Cómo monetizar las redes sociales”, “Community Management para Dummies”, “Community Management en una semana”, “Reclutamiento y selección 2.0” y “Cómo preparar un Plan de Social Media Marketing”. Modera el blog: pedrorojas.es.
Helena M Hernández-Pizarro: Doctora en Economia (UPF, 2017); Màster en Economia de la Salut (BGSE, 2012); Màster en Economia (BGSE, 2011); Llicenciada en Economia (UPF, 2010). Ha estat investigadora visitant a Erasmus School of Economics (Universitat de Rotterdam, 2015) i CHSEO (Universitat d’Oxford, 2014). Apart de l’activitat docent en diversos Graus, Postgraus i Màsters, ha col·laborat amb diverses institucions públiques, com el Departament de Drets Socials i l’Ajuntament de Mataró. Professora permanent de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus
Professorat
Elena Peinador: Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), especialitzada en Redacció Creativa i Creativitat Digital. Amb amplia experiència en la creació de marques, campanyes de publicitat, continguts per a pàgines web, newletters, catàlegs, pàgines de venta, banners, emails, guions per a vídeos, spots i cunyes radiofòniques, s’ha centrat en l’assessoria personalitzada a empreses i emprenedors sobre “copywriting for branding” com a freelance.
Victor Puig: Periodista i Màster en Comunicació Interactiva, format en la UAB, Director de l’agencia Zinkdo i consultor independent. Prèviament ha sigut Director de Reputació i Continguts a Overalia, agencia especialista en Màrqueting en Cercadors i Analítica web, Head of Digital Media a MTV Channel España i Director de Gestió de Producte a Bertelsmann OnLine.
Mayte Serna (@emaytecom): Assessora especialista en Visual Marketing i en identitat corporativa per a empreses, és dissenyadora i fotògrafa experta en la conceptualització visual de la imatge professional per a xarxes socials. És professora d’Instagram professional i Pinterest corporatiu en Cibernarium, Fundesem, TecnoCampus Mataró i a escoles de negoci a Espanya, així com assessora en estratègia visual de varies empreses a Espanya, Colombia i EE.UU. Publica en www.emayte.com
Armando Liussi Depaoli: Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisi, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), Postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD/Itàlia). Fundador de Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgeworld, Digital Signane Club. Professor de Màster de Màrqueting Digital a universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD/UVic). Escriu en http://mandomando.com.
Carles Gili: CEO de Metacom, agència de Inbound Marketing. Va saltar al món professional com a Freelance, sota la seva marca personal i com a expert en SEO i SEM. En clau acadèmica, ha combinat el món de la comunicació, investigació i telecomunicacions. És Enginyer Tècnic de telecomunicacions por la UAB, té el Grau en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull i ha realitzat un Màster en ITM (Investigació i Tècniques de Mercat) per la UAB. L’apassiona la publicitat i la comunicació, tan online com offline, és especialista en SEO (posicionament web) i SEM (publicitat en cercadors), segueix escrivint en el seu blog amb la seva marca personal i en el blog de l’empresa. Redacta articles professionals i algun que altre del seu entorn personal ja que “per alguna cosa és el meu blog”.
Selva Orejón (@selvaorejon): Llicenciada en Ciències de la Comunicació, especialitat de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Ramon Llull - Facultat Blanquerna, especialitzada en gestió de comunicació corporativa online. Màster en Business Organization and Environment a la seu espanyola de la Universitat de Cambridge. És Directora executiva i fundadora de Onbranding, Cofundadora de AERCO-PSM. És experta en Reputació i protecció de marques personals i comercials, Social Media Intelligence i Ciber Investigació.
Lluís Serra: CEO & Fundador de Lluís Serra Training Group. Conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor en Màrqueting Digital, Comerç Electrònic, Xarxes Socials i OmniChannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi (Digital Business School), Barcelona Activa, Diputació de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona i de Terrassa. Formador de Noves Tecnologies, millora personal i professional, lideratge i tècniques de venta.
Vanessa Peinado: Emprenedora i autodidacta del món digital, ha desenvolupat habilitats en la creació d’estratègies en entorns corporatius. A part dels seus coneixements en desenvolupament web, és també UX designer especialitzada en màrqueting en cercadors (SEO, SEM i Analítica Web) també es dedica a la formació en universitats d’Espanya.
Neus Pérez Soler: Sociòloga amb Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, és especialista a Facebook Ads i Social Media Strategist. Formada entre les files de l’empresa Adsmurai es dedica a la formació en Social Media Paid a universitats d’Espanya així com a l’assessoria personalitzada a empreses en Social Media Ads.