L'equip de professorat del Diploma d'Especialització està format per professionals i acadèmics amb una àmplia experiència en els àmbits del Social Media i el Màrqueting Digital.
Coordinadors acadèmics:
Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Cómo monetizar las redes sociales”, “Community Management para Dummies”, “Community Management en una semana”, “Reclutamiento y selección 2.0” y “Cómo preparar un Plan de Social Media Marketing”. Modera el blog: pedrorojas.es.
Helena M Hernández-Pizarro: Doctora en Economia (UPF, 2017); Màster en Economia de la Salut (BGSE, 2012); Màster en Economia (BGSE, 2011); Llicenciada en Economia (UPF, 2010). Ha estat investigadora visitant a Erasmus School of Economics (Universitat de Rotterdam, 2015) i CHSEO (Universitat d’Oxford, 2014). Apart de l’activitat docent en diversos Graus, Postgraus i Màsters, ha col·laborat amb diverses institucions públiques, com el Departament de Drets Socials i l’Ajuntament de Mataró. Professora permanent de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus
Professorat
Elena Peinador: Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), especialitzada en Redacció Creativa i Creativitat Digital. Amb amplia experiència en la creació de marques, campanyes de publicitat, continguts per a pàgines web, newletters, catàlegs, pàgines de venta, banners, emails, guions per a vídeos, spots i cunyes radiofòniques, s’ha centrat en l’assessoria personalitzada a empreses i emprenedors sobre “copywriting for branding” com a freelance.
Victor Puig: Periodista i Màster en Comunicació Interactiva, format en la UAB, Director de l’agencia Zinkdo i consultor independent. Prèviament ha sigut Director de Reputació i Continguts a Overalia, agencia especialista en Màrqueting en Cercadors i Analítica web, Head of Digital Media a MTV Channel España i Director de Gestió de Producte a Bertelsmann OnLine.
Mayte Serna (@emaytecom): Assessora especialista en Visual Marketing i en identitat corporativa per a empreses, és dissenyadora i fotògrafa experta en la conceptualització visual de la imatge professional per a xarxes socials. És professora d’Instagram professional i Pinterest corporatiu en Cibernarium, Fundesem, TecnoCampus Mataró i a escoles de negoci a Espanya, així com assessora en estratègia visual de varies empreses a Espanya, Colombia i EE.UU. Publica en www.emayte.com
Armando Liussi Depaoli: Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisi, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), Postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD/Itàlia). Fundador de Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgeworld, Digital Signane Club. Professor de Màster de Màrqueting Digital a universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD/UVic). Escriu en http://mandomando.com.
Carles Gili: CEO de Metacom, agència de Inbound Marketing. Va saltar al món professional com a Freelance, sota la seva marca personal i com a expert en SEO i SEM. En clau acadèmica, ha combinat el món de la comunicació, investigació i telecomunicacions. És Enginyer Tècnic de telecomunicacions por la UAB, té el Grau en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull i ha realitzat un Màster en ITM (Investigació i Tècniques de Mercat) per la UAB. L’apassiona la publicitat i la comunicació, tan online com offline, és especialista en SEO (posicionament web) i SEM (publicitat en cercadors), segueix escrivint en el seu blog amb la seva marca personal i en el blog de l’empresa. Redacta articles professionals i algun que altre del seu entorn personal ja que “per alguna cosa és el meu blog”.
Selva Orejón (@selvaorejon): Llicenciada en Ciències de la Comunicació, especialitat de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Ramon Llull - Facultat Blanquerna, especialitzada en gestió de comunicació corporativa online. Màster en Business Organization and Environment a la seu espanyola de la Universitat de Cambridge. És Directora executiva i fundadora de Onbranding, Cofundadora de AERCO-PSM. És experta en Reputació i protecció de marques personals i comercials, Social Media Intelligence i Ciber Investigació.
Lluís Serra: CEO & Fundador de Lluís Serra Training Group. Conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor en Màrqueting Digital, Comerç Electrònic, Xarxes Socials i OmniChannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi (Digital Business School), Barcelona Activa, Diputació de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona i de Terrassa. Formador de Noves Tecnologies, millora personal i professional, lideratge i tècniques de venta.
Neus Pérez Soler: Sociòloga amb Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, és especialista a Facebook Ads i Social Media Strategist. Formada entre les files de l’empresa Adsmurai es dedica a la formació en Social Media Paid a universitats d’Espanya així com a l’assessoria personalitzada a empreses en Social Media Ads.
Vanessa Peinado: És especialista en Google Ads i cofundadora de SEM Creativo, una agència SEM especialitzada en publicitat a Google. Amb un postgrau i un màster en màrqueting digital, la seva habilitat són les estratègies de conversió transaccional i l’adquisició de leads. Compromesa amb la formació contínua, la Vanessa es dedica a preparar els seus alumnes perquè siguin competitius en el canviant món del màrqueting digital, fent èmfasi en la importància del sentit comú i l’adaptació a les noves tecnologies.
Cristian Costa: Enginyer Industrial i fundador de l’agència de màrqueting digital CRO Creativo, és expert en SEO i en l’aplicació de la intel·ligència artificial al màrqueting digital. Amb més d’una dècada d’experiència gestionant projectes SEO complexos, ha integrat la IA a la seva agència per optimitzar estratègies de posicionament i automatitzar processos, impulsant l’eficiència i els resultats. Ha perfeccionat les seves habilitats didàctiques amb una metodologia educativa que combina un enfocament analític amb la innovació constant, preparant els estudiants per dominar el SEO en l’era de la intel·ligència artificial.