Que estàs buscant?
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic o ètic
E2_Analitzar els impactes que genera el turisme en els seus aspectes econòmics, socials i mediambientals i aportar solucions innovadores
E7_Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació economicopatrimonial de les organitzacions turístiques
E8_Dirigir diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques comercials i gestionant els recursos financers
E17_Reconocer detalles del funcionamiento de los destinos, estructuras turísticas y sus sectores empresariales a nivel mundial
E1_Interpretar conceptes econòmics bàsics i el raonament econòmic, així com el funcionament microeconòmic i macroeconòmic.
G1_ Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de concens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G4_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya
T5_Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària
T3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments
T6.Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic
T7_ Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
L´estudiant ha de saber analitzar els estats comptables de l´empresa i fer una anàlisi de tots els elements d´inversió i finançament a curt i llarg termini, gestió del circulant, fluxos de caixa de l´empresa així com també la inversió i finançament empresarial.
Tema 1: Finances Operatives: Anàlisi i diagnòstic
Tema 2: Planificació Financera
Tema 3: Gestió de tresoreria: El cash management
Tema 4: Finançament i gestió de dèficits a curt termini
Tema 5: Inversió empresarial
-Es realitzarà un examen final que suposarà el 50% de la nota i per fer mitjana amb l’avaluació continuada es necessitarà una nota mínima de 4
-El 30% s’avaluarà amb el desenvolupament d’activitats individuals a classe sobre diferents treballs proposats
-El 20% s’avaluarà amb el desenvolupament d’un treball grupal
La recuperació es farà nomès sobre l'examen final i es necessitarà una nota mínima de 4
BREALEY, RA; MYERS, SC; ALLEN, F. (2020). Principios de finanzas corporativas . Edición McGraw-Hill. 13ª edición
Martínez Abascal, Eduardo (2017): Finanzas para directivos, Mc Graw Hill, IESE Business School, 2a edició, Madrid
AMAT, Oriol. (2018). Análisis integral de empresas. Profit Editorial 4º edición. Barcelona