Uttopyés una marca de moda que realitza col·leccions inspirades en causes socials. Per crear cada col·lecció la marca col·labora amb un dissenyador i una ONG, conscienciant sobre una causa i donant a l'entitat col·laboradora. Les peces es produeixen de manera sostenible i ètica respectant el planeta i les persones.

Durant el seu primer any de vida, ha rebut el reconeixement del sector per la seva proposta innovadora, sent guardonada com "Best 080 ID Raising Brand" en l'última edició de la 080 Barcelona Fashion Week, i "Segona millor Start Up pels premis Reimagine Textile" , que conviden a reinventar el sector des de la innovació i la tecnologia.

Aquest any, Uttopy i ELISAVA, Escola universitària de dissenys i enginyeria de Barcelona, han col·laborat amb la fundació Pasqual Maragall per la investigació del Alzheimer.

La col·lecció, dissenyada per l'alumna d'ELISAVA (CIC Cicles Formatius) Cristina Fernández Cortés, està formada per samarretes i complements per a nens, dona i home que reprodueixen el missatge 'Remember Me'. Per l'alumna: "Remember Me és un missatge recordatori cap a les persones afectades, per fer-los saber que sempre estarem al seu costat".

L'objectiu de la col·lecció és apropar la causa a les noves generacions i sensibilitzar sobre la importància de la seva prevenció, que és fonamental per frenar la incidència de la malaltia. Cada peça de la col·lecció anirà acompanyada d'una llista de bons hàbits per prevenir la malaltia, convidant el públic a portar una vida activa i seguir una dieta saludable.

Fins al proper 16 de juny la col·lecció està disponible a Verkami, plataforma de Crowdfunding de Recompensa líder a Espanya. Els recursos que s'obtinguin es destinaran a la Fundació Pasqual Maragall per seguir impulsant investigació en prevenció de l'Alzheimer.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat