25 empreses van participar dimarts 04 d'octubre en la primera sessió del taller  "Vendre i cooperar amb èxit",centrada en el màrqueting i la cooperació com a elements clau de competitivitat. La sessió va anar a càrrec del consultor Carles Jordana. El president de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Miquel Rey, va fer la benvinguda als assistents a la sessió, que va tenir lloc en una de les sales del Centre de Congressos del parc. Rey va destacar que les empreses participants van ser seleccionades amb criteris empresarials, ja que la demanda per assistir a la sessió va superar l'oferta de places, i va animar els participants a treure'n el màxim partit.

La jornada estava organitzada per l'Àrea d'Empresa i Innovació de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Foment de Terrassa i Promoció Econòmica de Sabadell. En aquestes ciutats vallesanes tindran lloc les properes sessions del taller.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat