El Dia del Màrqueting i les Comunitats Digitals és una jornada dirigida a persones interessades en el màrqueting i en les xarxes socials. El proper 8 de maig, des de les 16 hores fins a les 19 hores, els assistents podran conèixer de la mà d'experts del màrqueting l'evolució, les tendències actuals i el futur d'una disciplina cada cop més important per l'impacte de les xarxes socials en les estratègies d'empresa.

Programa

16.00 - Presentació del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals

Carolina Luis

16.20 - Màrqueting Retail

Marina Alegre, Responsable de Màrqueting Corporatiu del Grup Internas

"Com les noves tecnologies han canviat el màrqueting retail"

16.40 - Màrqueting Aplicat a les Xarxes socials

Stephan Lukic, Culture Marketing Specialist Red Bull España

"Com funcionen les xarxes socials avui en dia"

17.00 - Coffee Break

17.20 - Màrqueting esportiu

Raúl Ciprés, exdirector de màrqueting del RCD Espanyol i actual soci-director a Catalunya de la consultora internacional de patrocini infinitC

"L'esport i el màrqueting de les emocions, coherents i rellevants?"

17.40 - Màrqueting aplicat a les Start Ups

Xavier Verdaguer, emprenedor de Silicon Valley (San Francisco)

"Evolució de les start ups"

18.00 - Preguntes i debat

18.30 - Visites guiades a les instal·lacions del TecnoCampus

19.00 - Tancament de l'acte

 

Trobareu tota la informació i el formulari d'inscripció aquí.

 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat