Una comissió externa de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya visitarà el TecnoCampus el mes de març per emetre un informe de qualitat del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals. Es tracta d’un procediment habitual que es duu a terme després de sis anys de l’inici d'uns estudis.

Abans de la visità, però, l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa ha de redactar un autoinforme sobre tota l’activitat relacionada amb el grau. L’objectiu és elaborar un document fruit del treball col·lectiu entre estudiants, equip docent i Personal d’Administració i Serveis. Per aquest motiu, si ets estudiant d’aquesta titulació, pots enviar-nos les teves aportacions fins al dimecres 15 de novembre a través de la bústia oberta.

Consulta l’autoinforme del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals i envia’ns la teva valoració!
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris