L’empresa S2CX Consulting, ubicada al TecnoCampus, llança aquest mes un curs online que apropa a les empreses als hàbits de compra dels nous consumidors. És un curs pensat per implementar l’estratègia en set passos de manera senzilla.

Josep Antonín, cofundador i CEO de S2CX Consulting exposa que la transformació digital és necessària però no suficient si no adaptes primer la teva empresa o departament per poder seguir els cada vegada més ràpids canvis en els costums de compra, provocats per l’ús de la tecnologia.

L’empresa proposa millorar l’experiència del client a través del design thinking una eina de millora del procés Customer Journey Map, que vincula al client. A més, treballen amb la part irracional que és la que pren les decisions de compra.

L’empresari sentencia que la consultoria en els pròxims anys recorrerà el camí cap als serveis online, per això, han preferit ser els primers, ajudats pel fet que la seva proposta de consultoria estratègica es basa en l’experiència de client i posar major focus en què passa fora de l’organització, en el client i en el seu comportament, que en el que passa a dins.

Llegir la notícia.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea