Entre els dies 23 i el 25 d’octubre va tenir lloc a la ciutat colombiana de Cartagena de Indias la tercera edició del Congrés Iberoamericà de Social Media, que va reunir a responsables de màrqueting de les empreses i marques més importants a nivell internacional, com Twitter INC, L’oreal o Movistar, entre d’altres. En el congrés també hi va participar l'emprea del TecnoCampus Bitlonia.com, amb la presència del seu fundador, Josep Lluís De Gabriel (a la imatge). De Gabriel hi va presentar la el projecte “Neuromarketing”, que es basa en l’anàlisi del comportament elèctric del cervell davant determinats estímuls i les seves aplicacions per part de les empreses en el camp del màrqueting i la comunicació corporativa.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea