L’empresa Braingaze, ubicada al Tecnocampus, ha estat una de les deu start-ups seleccionades en una missió d’ACCIÓ a través de l’oficina de Hong Kong perquè les empreses emergents coneguin millor l’ecosistema asiàtic i presentin els seus projectes a potencials inversors.

L’esdeveniment ha analitzat l’impacte de la tecnologia en els negocis i la societat, amb un rol destacat del 5G, els vehicles autònoms i l’e-gaming. Hi han participat directius de companyies com Lenovo, AirAsia, Spotify, Shiseido, Alibaba o Google.

Durant l’estada a Hong Kong, a part de participar en la fira, les empreses emergents catalanes han seguit una agenda individualitzada de reunions segons els seus interessos, organitzada per l’oficina d’ACCIÓ, i han presentat els seus projectes davant d’inversors de la regió.

En paraules del seu CTO, Hans Supèr, “la participació a l’esdeveniment ha estat molt intensa però amb molt d’èxit. Diversos inversos i clients s´han interessat pel nostre producte”.

Veure la noticia sencera.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea