L’empresa Fit and Sit, guanyadora dels darrers premis Creatic 2014, i Verkami, la plataforma líder en micromecenatge, amdues amb seu al TecnoCampus, han iniciat una campanya de micromecenatge per ampliar la gamma de prendesde roba per a persones amb mobilitat reduïda. La col·laboració és un exemple de les sinergies que es poden crear el TecnoCampus entre empreses que comparteixen una mateixa ubicació física.

L’objectiu de la campanya és que entitats i usuaris s’impliquin en la resolució d’un problema que afecta les
persones que van en cadira de rodes, unes 350.000 a tot l’Estat. Disposen de poques opcions per triar roba segons el seu gust més enllà del xandall. Fit and Sit treballa des de fa gairebé 4 anys en el desenvolupament de productes, junt amb els usuaris i profesionals del sector.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea