El TecnoCampus i l'Ajuntament de Mataró llancen aquesta setmana una campanya de foment de l'emprenedoria que s'allargarà durant tot el mes, i que vols ressaltar una de les característiques que tradicionalment ha tingut la societat mataronina: la capacitat per engegar nous projectes, nous negocis, noves iniciatives socials.

Partint d'aquesta idea, i fent un joc amb el tòpic dels mataronins com a caps grossos, la campanya relaciona aquest suposat atribut físic amb les grans idees que han sorgit i sorgeixen a Mataró. El TecnoCampus, el parc empresarial on més de 120 empreses conviuen amb més de 3.000 universitaris, és la punta de llança de l'estratègia de la ciutat per fomentar l'anomenada nova economia, basada més en el coneixement que en les infraestructures físiques o els recursos naturals.

El TecnoCampus, impulsat per l'Ajuntament de Mataró, ofereix un ampli catàleg de serveis a tots els empresaris, que van des de l'assessorament inicial a qui vol crear tota mena de negocis fins a l’assessorament especialitzat en internacionalització, creixement empresarial o allotjament al parc.

La campanya tindrà presència a en diversos suports repartits per la ciutat i en els mitjans de comunicació local, i s'allargarà fins a final de maig. Ha estat ideada pel Departamernt de Comunicció del TecnoCampus, amb el suport del dissenyador mataroní Manuel Cuyàs.  


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris