Arran de l’enquesta realitzada durant el passat mes de març a tota la comunitat d’estudiants del TecnoCampus sota el títol "Anàlisi de la incorporació de la perspectiva de gènere a la docència des de la visió dels estudiants del TecnoCampus - UPF", fruit d’un projecte de recerca transversal entre els departaments d’Empresa i Salut, s’han presentat resultats en dos congressos durant aquest mes de juliol.

En el XVII Symposium Internacional sobre el practicum y las prácticas externas; la Formación práctica de profesionales en el horizonte de los ODS s’ha realitzat la presentació de la ponència “Análisis de la incorporación de la perspectiva de género en las prácticas externas desde la visión del estudiantado del TecnoCampus-UPF”, per part dels professors Dolors Celma, Patrícia Crespo i Enric Camón.

En el XII Congrés CIDUI 2023 Millora de les experiències d’aprenentatge: transformació i reptes, s’ha realitzat la presentació del pòster: “Anàlisi de la incorporació de la perspectiva de gènere a la docència des de la visió dels estudiants del TecnoCampus – UPF”, per part dels professors Dolors Celma, Judith Turrión, Patrícia Crespo, Carme Planas, Marc Terradellas i Enric Camón.

Els resultats presentats són preliminars i aporten una primera diagnosi de la incorporació de la perspectiva de gènere a la docència des del punt de vista dels estudiants. Es continuarà investigant sobre el tema, analitzant en detall els resultats obtinguts, per procedir a generar recomanacions i línies d’actuació que permetin avançar cap a la igualtat i la no discriminació en l’àmbit de la docència a la Universitat.

Galeria d'imatges

Anterior

Oberta una nova edició dels Premis Creatic per reconèixer els millors projectes emprenedors

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat