Com es pot fer un regal d'empresa de manera confidencial, sense que qui el rep generi enveges o comentaris dels companys de treball? Com encertar els gustos del client a qui l'empresa vol fer un regal per Nadal? Aquestes són algunes de les preguntes que es van fer fa uns mesos dos empresaris del TecnoCampus Víctor Cardona i Jordi Llorens (SETITEM). I d'aquí va sorgir la iniciativa del portal www.unmillondegracias.com, que permet enviar, amb un simple correu electrònic, un regal d'empresa. L'import del regal el decideix qui el fa, però és qui el rep qui decideix, un cop entra al lloc web, quin obsequi vol. "Hem arribat a acords amb botigues de productes gourmet, d'electrònica, de lots de Nadal, entre altres", apunten els creadors del portal. També és el client qui decideix on i quan vol que li enviïn el paquet i, si ho prefereix, pot afegir una quantitat de diners que li permeti pagar un regal més car (una tablet, un ordinador).

La flexibilitat del sistema és un dels seus avantatges, apunten els creadors de www.unmillondegracias.com, que, a més, han llançat una campanya inicial del 10% de descompte. Per obtenir-lo, només cal introduir el codi BO-TCM en la primera compra. A partir de l'1 de gener, Hisenda ha introduït la possibilitat de recuperar un 1% d'IVA de la xifra de negoci jusitificant la despesa feta en regals d'empresa, assenyalen Víctor Cardona i Jordi Llorens. Ara, les empreses disposen d'una eina més a Internet per l'acció comercial dels regals d'empresa.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris