El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, una iniciativa del Clúster Audiovisual de Catalunya, ha seleccionat set projectes del Graus en Mitjans Audiovisuals i del Grau en Disseny i Producció de Videojocs, titulacions que s’imparteixen al TecnoCampus.

La iniciativa tindrà lloc dins la Setmana del Talent Audiovisual i la seva activitat principal és la presentació de projectes dels estudiants davant dels productors de la indústria. El format de presentació és el pitching, que consisteix en una presentació de 7 minuts per part dels projectes, i 7 minuts de preguntes i comentaris dels productors als autors. Las sessions es realitzen davant de públic format professionals del sector, representants institucionals de l’audiovisual i l’àmbit acadèmic i els estudiants de les universitats participants. El Pitching Audiovisual tindrà lloc el 2 i 3 de desembre. La Setmana del Talent Audiovisual s’allarga del 30 de novembre al 3 de desembre.

Els projectes del Grau en Mitjans Audiovisuals seleccionats són:

  • Principal 2ªB, de Cel Calafell, Pau Casanovas, Laura López, Elena Luna, Estel·la Pons, Maria Romero, Noelia Serrano
  • Explorer soul, d’Alberto Cañamero i Xavier Mora
  • A tomar x culo las bragas, d’Ona Sánchez i Pol Pastor

Els projectes del Grau en Disseny i Producció de Videojocs són:

  • Dartford Street, de Víctor Ibáñez, J. Miguel Arranz, Emma Montserrat, Roger Montané, Júlia Camba, i Álvaro Vidal.
  • Cat’s Alley, per Marc Mas, Ariel Valera, Ricard Peláez i Ainoa Tabares.
  • The Lightkeeper, per Aitor García Diez, Jan Cano, Albert Loma, Sergi Sánchez Duran, Eric Fradera i Sergi Salas.
  • Balls of Steel, per Samuel Nuez, Victor Rubio, Anaïs Salla, Estefania Taboada, Marçal Tineo i Joel Torrent.

Anterior

El Ministeri de Ciència i Innovació finança tres projectes nous de recerca del TecnoCampus

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea