El professor de l'Escola Superior Politècnica Marcos Faúndez ha publicat un estudi sobre dificultats grafomotrius en nens i nenes de tercer i quart de primària. Aquest article ha estat publicat a la revista indexada de primer quartil IEEE Access. El treball forma part de la tesi doctoral de Jan Mucha, dirigida per Jiri Mekyska i Marcos Faúndez, que actualment es troba en estat de dipòsit previ a la defensa. 

Jan Mucha és eslovac i ha fet tres estades de recerca al grup de recerca de tractament del senyal i dades del Tecnocampus: d'un mes el 2017,  d'un mes el 2018 i de tot un any entre el 2018 i el 2019. 

El títol de l'article és  Analysis of Various Fractional Order Derivatives Approaches in Assessment of Graphomotor Difficulties i se centra l'anàlisi de diverses tasques grafoescriturals realitzades sobre tableta gràfica digitalitzadora. 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris