L'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa del TecnoCampus ha engegat un projecte pilot amb les empreses instal·lades en el parc. Es tracta de posar en marxa assignatures conjuntes on els estudiants de Màrqueting i Comunitats Digitals realitzin a les empreses plans de màrqueting i, d'aquesta manera, adquireixin un coneixement real de les necessitats del mercat. Les empreses n'obtenen el contacte amb la universitat i la possibilitat de noves idees que els ofereixin els estudiants.

La iniciativa ha tingut molt bona acollida, i ja s'ha obert la participació en el projecte de totes les empreses que hi estiguin interessades, estiguin o no ubicades en el TecnoCampus. Tota la informació del projecte es pot consultar aquí.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea