El TecnoCampus va celebrar ahir l’últim acte de graduació de la promoció 2018, en el qual es van graduar els estudiants d’últim curs de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa. Es van graduar un total de 303 estudiants del Grau en Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació (90), Màster en Emprenedoria i Innovació (26), el Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals (90), el Grau en Turisme i Gestió del Lleure (10), la Doble titulació en Turisme i Gestió del Lleure i Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació (22), la Doble titulació en Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació i Màrqueting i Comunitats Digitals (33) i el Grau en Logística i Negocis Marítims (32), la primera promoció que es graduava d’aquestes dues darreres titulacions. L’acte es va dividir en tres sessions per donar cabuda a l’Auditori a graduats, docents i acompanyants.

La directora de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa, Montserrat Vilalta, va destacar que la graduació dels estudiants en els àmbits de la logística i el màrqueting consoliden l’aposta que va fer el TecnoCampus, amb el suport de la Universitat Pompeu Fabra, per oferir graus vinculats a les noves necessitats del mercat. “El prestigi d’un centre universitari s’adquireix a través de les persones que s’hi ha titulat”, va recordar als graduats. També va dedicar unes paraules als graduats Carles Ramió, com a representant de la Universitat Pompeu Fabra, qui va assenyalar que en un món tan canviant, reinventar-se al llarg de la vida professional és clau per “diferenciar-se de la resta en un mercat cap cop més competitiu”.

Alguns dels moments més emotius de l’acte van ser els parlaments de professors, els discursos dels representants dels estudiants i l’entrega dels diplomes. També es va fer un reconeixement als graduats amb el millor expedient acadèmic: Oliver Gregory, en AdE i Gestió de la Innovació; Rodrigo Eduardo Tisi, en el Màster en Emprenedoria i Innovació; Sílvia López, en Màrqueting i Comunitats Digitals; Raquel Rodríguez, en Turisme i Gestió del Lleure; Judith López, en Turisme i Gestió del Lleure i AdE i Gestió de la Innovació; i Óscar Martínez, en AdE i Gestió de la Innovació i Màrqueting i Comunitats Digitals.

Els padrins de la promoció van ser Joan Pera, president Pimec Joves Empresaris; Lluís Bassat, fundador de l’agència Bassat &Asociados, avui Ogilvy & Mather; i Santiago García-Milà, subdirector general d’Estratègia i Comercial del Port de Barcelona, que van animar els estudiants a ser persones curioses, amb ganes de seguir aprenent i sensibles amb el món que les envolta. La vicepresidenta de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Alícia Romero, va posar en relleu que enguany s’ha graduat la promoció més nombrosa del TecnoCampus, fet que impulsa a l’entitat a seguir millorant la qualitat del centre universitari. “El nostre objectiu és acompanyar-vos en el camí de l’aprenentatge, no només com a professionals, sinó també com a persones”, va afirmar en el discurs de cloenda.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris