Que estàs buscant?
El TecnoCampus va celebrar ahir l’últim acte de graduació de la promoció 2018, en el qual es van graduar els estudiants d’últim curs de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa. Es van graduar un total de 303 estudiants del Grau en Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació (90), Màster en Emprenedoria i Innovació (26), el Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals (90), el Grau en Turisme i Gestió del Lleure (10), la Doble titulació en Turisme i Gestió del Lleure i Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació (22), la Doble titulació en Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació i Màrqueting i Comunitats Digitals (33) i el Grau en Logística i Negocis Marítims (32), la primera promoció que es graduava d’aquestes dues darreres titulacions. L’acte es va dividir en tres sessions per donar cabuda a l’Auditori a graduats, docents i acompanyants.
La directora de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa, Montserrat Vilalta, va destacar que la graduació dels estudiants en els àmbits de la logística i el màrqueting consoliden l’aposta que va fer el TecnoCampus, amb el suport de la Universitat Pompeu Fabra, per oferir graus vinculats a les noves necessitats del mercat. “El prestigi d’un centre universitari s’adquireix a través de les persones que s’hi ha titulat”, va recordar als graduats. També va dedicar unes paraules als graduats Carles Ramió, com a representant de la Universitat Pompeu Fabra, qui va assenyalar que en un món tan canviant, reinventar-se al llarg de la vida professional és clau per “diferenciar-se de la resta en un mercat cap cop més competitiu”.
Alguns dels moments més emotius de l’acte van ser els parlaments de professors, els discursos dels representants dels estudiants i l’entrega dels diplomes. També es va fer un reconeixement als graduats amb el millor expedient acadèmic: Oliver Gregory, en AdE i Gestió de la Innovació; Rodrigo Eduardo Tisi, en el Màster en Emprenedoria i Innovació; Sílvia López, en Màrqueting i Comunitats Digitals; Raquel Rodríguez, en Turisme i Gestió del Lleure; Judith López, en Turisme i Gestió del Lleure i AdE i Gestió de la Innovació; i Óscar Martínez, en AdE i Gestió de la Innovació i Màrqueting i Comunitats Digitals.
Els padrins de la promoció van ser Joan Pera, president Pimec Joves Empresaris; Lluís Bassat, fundador de l’agència Bassat &Asociados, avui Ogilvy & Mather; i Santiago García-Milà, subdirector general d’Estratègia i Comercial del Port de Barcelona, que van animar els estudiants a ser persones curioses, amb ganes de seguir aprenent i sensibles amb el món que les envolta. La vicepresidenta de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Alícia Romero, va posar en relleu que enguany s’ha graduat la promoció més nombrosa del TecnoCampus, fet que impulsa a l’entitat a seguir millorant la qualitat del centre universitari. “El nostre objectiu és acompanyar-vos en el camí de l’aprenentatge, no només com a professionals, sinó també com a persones”, va afirmar en el discurs de cloenda.