El TecnoCampus obre la segona convocatòria del programa d'internacionalització Go Global, adreçat fonamentalment a empreses instal·lades al parc, però oberta també a altres companyies del territori que vulguin participar-hi. Es tracta d’un programa d’acompanyament en el procés d’internacionalització, orientat al creixement de les empreses a nivell internacional. L'objectiu és acompanyar i donar suport en l’elaboració i execució de la planificació estratègica, promoció i sortida als mercats internacionals.

El programa té una metodologia pròpia que combina l'assessorament d’experts amb una àmplia trajectòria internacional i coneixement pràctic i operatiu dels mercats exteriors, amb el servei softlandings premium en una xarxa exclusiva de parcs tecnològics i acceleradores internacionals. L'objectiu és abordar les quatre "keys" que necessita conèixer qualsevol empresa que aborda un nou mercat: Key companies, Key people, Key institutions i Key investors

Els partners internacionals del TecnoCampus en aquest projecte són parcs tecnològics de França, Portugal, Itàlia i Estats Units (Florida) i Amèrica del Sud (Xile, Colòmbia, Perú i Argentina).

Enguany, com a novetat, les empreses també disposaran d’assessorament específic de màrqueting digital internacional amb l’objectiu de reforçar aquest canal i integrar-lo a l’estratègia internacional. A més, tindran la possibilitat de disposar, amb bonificació, d’un estudiant en pràctiques de màrqueting i negocis internacionals com a suport operatiu a l’empresa.

La convocatòria per a la segona edició del Programa Go Global està oberta fins al 29 de juny. El TecnoCampus seleccionarà  les vuit empreses participants, que iniciaran el programa el pròxim mes de juliol.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat