El TecnoCampus ha participat en un dels tres "Col·loquis de ciutat" que organitza aquest mes de maig la revista Capgròs, per debatre el futur de Mataró en temes com el comerç, la seguretat o l'economia. Ahir va ser el torn de debatre sobre economia i turisme, i l'auditori de la Fundació Iluro es va omplir per assistir a la xerrada entre el director de Capgròs, Vern Bueno, i tres representants del teixit productiu i educatiu de la ciutat: Jordi Gionovart, director general de Hartmann Espanya; Marta Marimón, directora de l'hotel Atenea Port de Mataró; i Josep Lluís Checa, director general de TecnoCampus.

Tots tres ponents van coincidir a llançar un missatge positiu sobre el futur econòmic de la ciutat. Guinovart i Checa van incidir en la idea que la ciutat és atractiva per captar talent i inversions en l'àmbit de la tecnologia i les start-ups. Checa va apuntar que la revolució 4.0 obre oportunitats en el camp de la digitalització de l'economia, i va assenyalar que el TecnoCampus no és un fi en si mateix, sinó un instrument per fer possible el creixement econòmic. El director general del TecnoCampus va assenyalar la formació continuada, tant la que fa referència als postgraus universitaris com a relacionada amb les necessitats formatives de les empreses i dels treballadors al llarg de la seva vida, com un camp de creixement per al parc. Per la seva banda, Marta Marimón va indicar que els turistes que visiten el l'hotel que dirigeix són sobretot nòrdics, que valoren la qualitat de vida de la ciutat, i va apuntar que el creixement en l'àmbit turístic i de congressos beneficia tant el sector hoteler com el comerç de la ciutat.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea