Estudiants del TecnoCampus han elaborat una proposta de jocs motrius virtuals perquè l’alumnat de l’escola Rocafonda, confinat arran del Covid-19, pogués seguir fent exercici des de casa. Des de l’assignatura Teoria i pràctica del joc motor i expressió corporal, han fet una proposta d’activitats motrius virtuals que contribuïssin a la relació entre l’alumnat de l’escola, amb qui mantenen aliança Magnet, Tecnologia i futur, t’emocionarà!

L'acció forma part del projecte Magnet, que impulsa la Fundació Jaume Bofill i en el qual participa el TecnoCampus des de l'any passat com a centre partner de l'Escola Rocafonda de Mataró, centre d'alta complexitat amb el qual es treballen diferents activitats des de les tres escoles universitàries

En aquest article podeu llegir l'acció impulsada per la professora Anna Castells, en el marc de la seva assignatura de Jocs, però sent un regal d'activitat pels nens de l'escola en el moment de confinament i una estratègia d'aprenentatge destacable per als estudiants que cursen aquesta assignatura.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat