El Fòrum d’Inversió TecnoCampus es va celebrar ahir a la tarda amb una molt bon acollida per part dels inversors. El director general del TecnoCampus, Jaume Teodoro, va ser l’encarregat de presentar la setena edició del Fòrum d’Inversió TecnoCampus, una iniciativa que fomenta el contacte entre emprenedors i inversors.

Es tracta d’un espai on els emprenedors donen a conèixer els seus projectes davant dels membres del Club Inversió TecnoCampus amb l’objectiu de captar recursos. En aquesta ocasió, es van seleccionar sis start-ups innovadores de base tecnològica amb un elevat potenciat de creixement:

1) MisterLopez: Plataforma per a la contractació de serveis professionals del sector de les reparacions i les petites reformes de la llar.

2) Smalle Technologies: Spin-off de la UB que ha desenvolupat el eForcis, un generador d’energia a partir de les onades que es pot aplicar a les boies.

3) Allergychef: Plataforma de reserves online de restaurants dirigida a persones celíaques, amb algun tipus d’al·lèrgia o intolerància alimentària.

4) PG Conocimiento: Empresa tecnològica que ha desenvolupat la plataforma de Business Intelligence Atlas SBI, que ofereix una plataforma en entorn web que permet respondre de manera ràpida i segura a totes les necessitats d’informació per a la presa de decisions.

5) Lulabytes - Ha desenvolupat RooDol, una bancada plegable que permet als ciclistes poder entrenar a qualsevol lloc d’una manera molt senzilla i còmoda.

6) Epinium - Aplicació mòbil que aglutina milions de recomanacions contrastades de productes tecnològics. Els usuaris poden escanejar codis de barres de productes a botigues físiques i disposar d’especificacions i opinions d’altres consumidors a l’instant.

Tres de les empreses participants estan allotjades al parc TecnoCampus: Epinium, PG Conocimiento i MisterLopez. El representant de cadascun dels projectes tenia set minuts per presentar la seva idea de negoci als inversors i, després, s’obria un torn de preguntes per tal que es poguessin resoldre qüestions d’interès dels assistents. En aquesta edició, bona part de les start-ups seleccioandes es troben en una fase de creixement, per la qual cosa requereixen de finançament per consolidar-se en el mercat i ampliar la seva àrea d’influència. La jornada d’ahir a la tarda va ser molt participativa i, un cop acabades totes les presentacions, es va dedicar un espai per fer networking entre emprenedors i inversors. 

La product manager en finançament empresarial del parc TecnoCampus, Yolanda Fernàndez, explica que la valoració per part dels inversors assistents va ser molt positiva: “Els projectes presentats són de gran qualitat, amb al potencial de ser invertibles”. En aquest sentit, Yolanda Fernàndez considera que l’objectiu d’aquest fòrum és crear un primer contacte entre emprenedors i inversors per “guanyar-se un cafè” i poder explicar més a fons el projecte.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris