El TecnoCampus va acollir el passat divendres 24 de novembre la III Jornada “Alimenta el teu negoci”, que va comptar amb una vuitantena d’assistents. Sota el títol “Dones i TIC”, la jornada d’enguany tenia per objectiu reflexionar sobre els processos de transformació digital a les empreses de la mà d’emprenedores i empresàries del territori. Es tracta de la tercera edició d’aquest acte que organitza l’associació Dona’t un impuls, que ofereix suport per enfortir i impulsar negocis liderats per a dones de la província de Barcelona.

Van presidir l’acte l’alcalde de Mataró i president del TecnoCampus, David Bote, i la presidenta de Dona’t un Impuls, Anna de Quirós. La ponènica inaugural va anar a càrrec d’Olga Blasco, consultora d’estratègia de negocis i serveis, que va centrar-se en el futur de la revolució digital i en els efectes de la quarta revolució industrial. En aquest sentit, Blasco va assenyalar que la intel·ligència artificial és una realitat que encara agafarà més força en els propers anys degut, sobretot, a l’augment d’informació, d’algoritmes i de la capacitat computacional: “Mai no havíem tingut tanta informació per donar-li a una màquina perquè aprengui, i que ho faci a través de l’aprenentatge automàtic i les xarxes neuronals”. “Estem avançant a una velocitat i una escala sense precedents, i això està produint disrupcions a tots els sectors”, va afegir.

En el transcurs de l’acte, també es van donar a conèixer diferents experiències tecnològiques i empreses liderades per dones que han reinventat el negoci a través de l’ús de la tecnologia. Aquest és el cas de Angie Toro i Micaela Dip, fundadores de Mundiology, start-up ubicada a la incubadora del parc tecnològic del TecnoCampus que ha sabut innovar el sector tradicional del viatge per adaptar-se a les noves demandes del mercat.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris