Deu startups catalanes, entre elles Epinium, ubicada al Tecnocampus, han participat a través d’ACCIÓ a la primera edició del Retail & Brand Experience Congress, l’esdeveniment organitzat per Fira de Barcelona per analitzar les oportunitats de negoci derivades de l’impacte de la digitalització al comerç. El congrés compta amb la participació d’un centenar d’empreses com Google, British Airways, Ikea, Alibaba, Nestlé o Carrefour.

Amb l’objectiu de presentar els seus productes i serveis i conèixer socis potencials, les 10 startups catalanes  seleccionades has estat: Epinium, Barnerbrand, Blackbookfashion, BlockTac, Buyourself, Dynamo vídeo, Moca, Loyal Guru, Ratenow i RobinDataHood.

Carles Martinez, CEO d'Epinium, destaca que “la fira va ser profitosa tant per la imatge de marca que suposa estar a la primera fira internacional de Retail a Barcelona com pels assistens que ens van visitar. Al final les marques més grans sempre hi assisteixen i poden sortir projectes molt interessants. Això si, ara falta materiaritzar-los per poder mesurar el ROI. Per altra banda i gràcies a ACCIÓA, vam tenir l'oportunitat de presentar Epinium en un dels auditoris i obtenir un major impacte”

En la línia de contribuir a la digitalització de les botigues i marques físiques, el congrés va presentar un seguit d’innovacions tecnològiques que es podran veure en els comerços del futur. També es van mostrar eines per quantificar el flux de clients, el seu grau de satisfacció i les zones més visitades de les botigues.

Més informació


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea