L’acte se celebra el proper 25 de maig i constarà de conferències de professionals d’èxit de diferents sectors. El TecnoCampus acollirà el proper dimecres 25 de maig el primer TEDxMataró, un projecte iniciat per catorze estudiants de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus. Sota el nom “Detrás de éxito”, es combinaran conferències en directe de professionals d’èxit de diferents camps amb l’objectiu d’inspirar, moure a l’acció i canviar les idees preconcebudes sobre el món. Les entrades per assistir a la jornada, que es realitzarà de 15 a 20h a l’auditori del TecnoCampus, tenen un cost de cinc euros i es poden comprar a través de la plataforma Tiketea.

TEDxMataró forma part del programa TEDx, un conjunt de conferències locals organitzades de manera independent i sense ànim de lucre amb la finalitat de difondre l’experiència TED (Technology, Entertainment, Design), iniciativa nascuda als Estats Units el 1984 per ajudar a divulgar “idees que val la pena difondre”. En aquest primer esdeveniment de TEDxMataró, s’han convidat cinc ponents experts en els seus àmbits: Luis de Torres, president de la multinacional Sodexo Iberia; José Luís Gallego, naturalista, divulgador i consultor en comunicació ambiental; Manel Piñero, Homo APM, actor i guionista de TV3 i col·laborador a Catalunya Ràdio; Jordi LLonch, fundador de la aplicació Sharing Academy premiada com a la Millor App del món en el Mobile World Congress 2016; Marcial Vázquez, enginyer industrial responsable a Seat; i per últim, Anna Veiga, biòloga destacada en l’estudi de cèl·lules mare i reproducció assistida, que parlaran de la seva experiència com a emprenedors. Pol Cervera, cofundador de TEDxMataró, explica que l'objectiu d'aquest primer acte és fomentar la cultura, l'educació i la llibertat d'expressió "a través de conferències on els ponents comparteixin amb el públic experiències, pensaments i metodologies per canviar actituds i, en última instànica, el món".

L’esdeveniment està patrocinat per empreses destacades com Estrella Damm, Imagening, Domino’s Pizza, DakotaBox, HerForShe, i el mateix TecnoCampus. Aquest és el primer esdeveniment que organitza TEDxMataró amb l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre els joves universitaris però en el qual es convida a assistir a tothom qui vulgui gaudir d’una “experiència TED”.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris