Aquest mes de febrer activem l’e-Secretaria, un nou servei que et permetrà gestionar de manera online la majoria de tràmits acadèmics. 

En aquest sentit, ja pots sol·licitar digitalment gran part dels tràmits que fins ara feies a través d’una instància que havies d’imprimir i lliurar al Punt d’Informació a l’Estudiant (PIE), tot i que aquest continuarà essent el punt de referència per demanar informació, i lliurar i recollir documentació. 

Recorda que, abans d’iniciar qualsevol sol·licitud, has de consultar les especificacions de cada tràmit i els terminis de sol·licitud i resposta. A l’eCampus, dins el punt del menú “Tràmits acadèmics” podràs consultar el llistat de tràmits, les seves especificacions i el seu procediment de tramitació. 

Per què apostem per l’e-Secretaria?

• Facilita el procediment del tràmit, és més senzill fer-ho online
• Augmenta l’eficiència en la gestió dels tràmits
• Millora la relació de la universitat amb els estudiants
• Redueix el consum de paper i per tant, contribuïm a un desenvolupament sostenible

 Com funciona?

Quins tràmits pots fer online?

TRÀMITS DE GRAU
Certificats

Convalidacions i reconeixements

Automatrícula i expedient

Beques

Tràmits econòmics

Altres tràmits

  • Sol·licitud genèrica de tràmits acadèmics
  • Sol·licitud genèrica de tràmits econòmics

TRÀMITS DE MÀSTER OFICIAL
Certificats

Beques

Tràmits econòmics

  • Formes de pagament

Altres tràmits

  • Sol·licitud genèrica de tràmits acadèmics
  • Sol·licitud genèrica de tràmits econòmics

TRÀMITS DE MÀSTER I POSTGRAU

Certificats

Beques

Tràmits econòmics

  • Formes de pagament

Altres tràmits

  • Sol·licitud genèrica de tràmits acadèmics
  • Sol·licitud genèrica de tràmits econòmics
     

Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris