En la darrera Junta de Direcció del TCM, el cap de comunicació i màrqueting de la Fundació, Oriol Ribet, va presentar als assistents un informe sobre l'evolució de la campanya de promoció dels estudis universitaris del parc, que podeu consultar aquí.

La campanya, actualment en marxa, ha permès constatar un major interès que el curs passat per les carreres d'enginyeries. Així mateix s'ha reforçat la línia d'invertir bona part del pressupost disponible a Internet, mitjançant el servei de Google Adwords, amb la idea que el públic objectiu al qual es dirigeix la campanya busca informació mitjançant la xarxa. Cal destacar així mateix l'aposta per cartells al carrer (mupis) en diversos municipis del Maresme i el Vallès i la publicitat a la sèrie de TV3 La Riera (product placement) com a accions que s'emmarquen en la campanya.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat