Per tal d’incentivar la descàrrega i utilització de l’app Isilence, els seus creadors, allotjats a la incubadora després de rebre la menció especial dels premis Cre@tic, han dissenyat la campanya “A Eivissa no cal Isilence”, on, entre tots els usuaris de la biblioteca que utilitzin l’app durant el període de prova i al final de la campanya omplin l’enquesta, es sortejaran un viatge per dues persones a l’illa. Les bases es poden concursar a http://www.isilence.org/tcm.

Seguint el pla de negoci inicial i un cop penjades les versions IOS i Android a les corresponents botigues oficials, Isilence proposa a tots els usuaris de la biblioteca del Tecnocampus utilitzar el servei durant aquest mes de juny. D’aquesta manera es disposarà de dades reals per poder valorar el servei i millorar-lo.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

El professor Miguel Guillén participa al Congrés Internacional Lenin: Autodeterminació, Tècnica i Poder