L'empresa de Premià de Mar Acerting Tech, fundada per tres emprenedors amb el suport de la fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, acaba de publicar l'aplicació QRPager. Aquesta aplicació ofereix al client de restaurants, hotels o grans magatzems posar-se en contacte amb el personal de l'establiment de manera ràpida i des de qualsevol lloc.

Jordi Cor, fundador d'Acerting Tech, assegura que l'aplicació «facilita la connexió del client 2.0 i els negocis tradicionals» perquè «mantenir un client i fidelitzar-lo té un cost més baix que buscar-ne de nous». L'aplicació utilitza els codis QR, que es poden llegir fàcilment des de qualsevol  «smartphone», per obrir una via de comunicació més directa amb aquesta tecnologia, que fins ara s'ha fet servir en molts casos com a suport al màrqueting de continguts fent que s'obrís una pàgina web, un vídeo o altres continguts només de cara a l'usuari.

QRPager aporta un valor afegit al màrqueting relacional perquè connecta cada client que llegeix el codi amb l'empresa en el seu propi local. Tal com explica el mateix Jordi Cor, «el client li està dient a l'anunciant que li interessen els seus productes», fet que obre una «via per millorar la relació amb el client i construir la reputació de l'empresa».

Podeu trobar més informació de l'aplicació al web oficial http://www.qrpager.net/


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat