Slid, empresa ubicada a la incubadora del TecnoCampus i guanyadora de la tretzena edició dels premis Creatic, acaba de tancar una part de la seva primera ronda de finançament per un import de 80.000 euros. Aquesta primera ronda de finançament, que pressuposten en 300.000 euros, té com a objectius:
- Seguir desenvolupant per adaptar l’app a cada segment de mercat.
- Entrar al mercat americà obrint una oficina comercial per tal d’aconseguir usuaris americans amb més facilitat i aconseguir l’entrada d’un inversor americà en segona ronda.
- Aconseguir el primer any entre 80.000 i 150.000 usuaris.

Slid és una aplicació mòbil d’intercanvi de targetes de visita de forma presencial a través dels smartphone. Van estar presents al Mobile World Congress com l’aplicació oficial de networking de l’esdeveniment. Els seus socis han iniciat el seu pla d’internacionalització a South Florida, gràcies al Business Landing de Tecnocampus, a través de l'acord amb el Research Park de la Florida Atlantic University.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris