La campanya de promoció dels estudis universitaris del TecnoCampus està en ple rendiment.

Com l'any passat, a nivell d'Internet la campanya se centralitza al portal www.socuniversitari.cat, que enguany té com a novetats uns vídeos de testimonis de cadascun dels estudis on expliquen la seva experiència al TecnoCampus. S'està fent una campanya de publicitat a Google per tal de difondre la pàgina entre els que busquen amb paraules clau els nostres estudis.

També s'ha iniciat una campanya de cartells a les principals parades d'autobús de la comarca i l'àrea d'influència (des de Lloret fins a Montgat, passant per Hostalric i Granollers), i als propis autobusos urbans de Mataró i els interurbans que enllacen Mataró amb les principals ciutats de l'entorn. S'han fet cartells per a cada un dels graus que s'imparteixen al TecnoCampus (el de la imatge que acompanya aquesta notícia correspon al d'Infermeria)

Aquesta campanya de publicitat recolza tota l'activitat generada a l'entorn dels instituts: tallers linnk, visites guiades o sessions informatives i de portes obertes. 

 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat