Dresscode, empresa especialitzada en la confecció d’uniformes, va néixer en 2001 impulsada per la necessitat i propostes de grups hotelers i restauració d’uniformar als seus equips amb un vestuari més modern i contemporani.

Després de perfeccionar tots els processos de producció i comercialització, s’ha centrat a fer el salt al mercat internacional. Per això, han dut a terme un programa personalitzat d’orientació en el TecnoCampus, amb el que ha establert un pla estratègic que els permetrà poder portar a terme els seus serveis de forma eficaç en altres països.

La fundadora de Dresscode, Mónica Sarabia, afirma que el TecnoCampus els hi ha ajudat molt a fer el salt gràcies als professionals que els han donat suport i assessorament en tot el procés.

Llegir la notícia sencera a La Vanguardia.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris