La professora de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus Noemí Ruiz, membre del Grup de recerca GRAEFES, ha presentat la ponència invitada que té per títol “Herramientas para repensar el paradigma didáctico actual” en el desè congré de matemática educativa (COME) organitzat per la Universidad Francisco Morazán (UPNFM) d'Honduras del 9 al 13 d’agost del 2021.

La comunicació es va realitzar el dimecres 11, en el marc de conferències especials, en format online i va comptar amb una assistència de més de 150 persones. L’objectiu d’aquestes conferències és mostrar avenços en camps de la investigació, en aquest cas la Teoria Antropològica del Didàctic, que són desconeguts per la majoria de professorat i investigadors de la comunitat hondurenya. Per mostrar la potencialitat de la metodologia de treball dins la teoria es van utilitzar diferents treballs per exemplificar les diferents eines pel disseny i anàlisi de processos d’estudi, com per exemple els models epistemològics de referència, l’escala de nivells de codeterminació, els recorreguts d’estudi i investigació, etc.

El X COME és l'esdeveniment acadèmic més significatiu de formació i capacitació docent que el departament de Ciències Matemàtiques de la UPNFM ofereix als docents de país. El X COME 2021 ve a constituir una eina vàlida per millorar la formació contínua de professors, tenint en compte la situació social i contextual dels docents i estudiants. Aquesta segona edició virtual ha comptat amb 1.750 inscrits de 32 països diferents.

https://comeupnfm.com/elementor-2013/


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat