El diari Ara ha recollit aquest diumenge 22 de maig el cas de Interneate, una empresa allotjada al TecnoCampus que ha llençat al mercat l’aplicació Epinium, que facilita la compra de productes electrònics de consum als seus usuaris a través de les valoracions dels propis consumidors.

Carlos Martínez i Miquel Ferrando, creadors d’Epinium, expliquen en aquest article com funciona aquesta aplicació que defineixen com “un TripAdvisor de productes tecnològics en format d’apli”, un nou producte pensat per a un mercat on l’opinió dels clients és cada vegada més rellevant a l'hora de comprar.

Interneate és una centre tecnològic dedicat a dissenyar aplicacions per a diferents sistemes operatius i també dispositius a partir de l’estudi dels hàbits de l’usuari i les necessitats del client.

Poder llegir l’article complet aquí.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris