Explorar noves formes de viatjar és tendència entre els joves. Com va revelar una enquesta de l’agència de marqueting Blitz, un 84% dels millennials planifica els seus viatges després de veure fotografies en diferents comptes de les xarxes socials d’altres persones. Sigui l’efecte de les xarxes o no, els joves, quan viatgen, valoren l’autenticitat.

Això és precisament la filosofia d’empreses com Mundiology, start-up allotjada a la Incubadora del TecnoCampus, que ha sabut innovar en un sector tradicional per adaptar- a les noves demandes del mercat. Mundiology ofereix noves formes de viatjar que incentiven la connexió del viatger amb l’autenticitat dels destins per viure una experiència única.

Micaela Dipa, sòcia de l’empresa, ens explica també la possibilitat de preparar un viatge a mida totalment personalitzat en funció dels gustos i estil de vida els viatgers.

Poder llegir la notícia sencera a aquí


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris