L'assignatura Gestió d'Allotjaments Turístics, que s’imparteix en el marc del doble grau en Turisme i Gestió del Lleure i Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació, ha arribat a un acord  de col·laboració amb les empreses Ubikos, Yieldplanet. Fideltour i Marmirada per la utilització de les seves diferents eines informàtiques de gestió hotelera

L'assignatura Gestió d'Allotjaments Turístics, que s’imparteix en el marc del doble grau en Turisme i Gestió del Lleure i Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació, ha arribat a un acord  de col·laboració amb les empreses Ubikos, Yieldplanet. Fideltour i Marmirada per la utilització de les seves diferents eines informàtiques de gestió hotelera, com són Webs per Hotels i Gestió Revenue, motor de reserves Alojasuite; PMS (Property Management System), RMS (Revenue Management System), Channel Manager, CRM (Custumer Relationship Management), Motor de reserves (Booking Engine) i anàlisi de indicadors (KPI) perquè els estudiants puguin gestionar, organitzar, planificar i treballar en un hotel virtual amb eines reals i d'última generació.

La col·laboració amb aquestes empreses fa que els estudiants del grau puguin tenir, en tot moment l'última versió de les eines que s'estan utilitzant en el sector de gestió d’allotjaments turístics.

El Pla Docent d'aquesta assignatura té com a objectiu que tots els alumnes surtin amb un coneixement clar sobre la gestió d'un allotjament turístic, per això el temari segueix dues vies: la primera és el coneixement de les característiques i funcionalitat dels diferents processos dels departaments d'un hotel, per poder dissenyar-los i planificar-los; i la segona, l'aplicació d'aquesta funcionalitat i disseny en les diferents eines informàtiques de gestió.

El recorregut dels coneixements del funcionament dels processos anirà paral·lel al del coneixement amb les eines informàtiques de gestió més actuals, proporcionades per Ubikos, Yieldplanet, Fideltour i Marmirada.

En finalitzar l'assignatura l'alumne podrà demanar la realització de les seves pràctiques a l'Hotel Acapulco de Lloret de Mar el qual té les eines anteriorment mencionades en ple funcionament en la seva gestió diària.


Anterior

Un software per diagnosticar la disfàgia guanya el premi Creatic a la millor iniciativa empresarial en l’àmbit de la tecnologia i la innovació

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat