Després de l'èxit obtingut els dos cursos passat amb el projecte Pla de màrqueting per part dels estudiants del Grau de Màrqueting i Comunitats digitals, de la doble titulació en Turisme i Administració d'Empreses i gestió de la Innovació i de la doble titulació en Administració d’empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i Comunitats Digitals,  l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus obre una nova convocatòria del programa i us convidem com empresa a participar-hi. La tercera edició d'aquest projecte tindrà lloc entre abril i juny de 2020. 

L'objectiu és dissenyar i posar en marxa, en un termini màxim de 45 dies, un anàlisi de l’entorn competitiu de l’empresa i elaborar un pla de màrqueting de productes o serveis reals que les empreses participants determinin. El projecte consisteix a treballar conjuntament amb els estudiants de l'assignatura: “Pla de màrqueting” de les tres titulacions.

En cas de dubte, contacteu amb la professora Alexandra Maso (amaso@tecnocampus.cat)

Inscriu-t´hi abans del 22 de març!


Anterior

"Històries del Punt", el documental de TecnoCampus que vol recuperar la memòria de la indústria tèxtil de Mataró

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat