El centre de formació permanent del TecnoCampus va participar la setmana passada a Sitges en una trobada organitzada per l'empresa Travel Advisors Guild, "We can change travel". Les encarregades de fer-ho van ser Luz Fernández, responsable del servei, i la project manager Sandra Sánchez.

L'esdeveniment es va realitzar en format híbrid i va comptar amb més de 80 participants en format presencial a l'hotel Dolce Sitges En format virtual més de tres-cents assistents van poder connectar-s'hi. L'esdeveniment va reunir els membres de la Comunitat Travel Advisors, incloent als directors generals de les seves agències associades, directius dels principals proveïdors turístics i premsa especialitzada.

En la ponència “Aprendre del demà, des de l'ara”, Luz Fernández i Sandra Sánchez van convidar els participants a descobrir com aprendrem en el futur, com serà l'educació,i com serà ser innovador o emprenedor. I és que és evident que les societats canvien i de manera més accelerada amb la incorporació de la tecnologia (Bootcamps, Hackathons, mentoring...) que situen a les micro credencials com a vector principal de l'aprenentatge, la qual cosa es resumeix en el concepte learnability, la capacitat d'aprendre habilitats al llarg de la vida.

L'esdeveniment va arrencar amb la ponència de Ignacio Martínez Mendizábal, titulada «Els amos del futur», on vba defensar les possibilitats, riscos i oportunitats perquè puguem començar a crear la millor versió del futur possible amb les eines i el context dels quals disposem.

Posteriorment, Rafael Isún Managing, director de Patterson Travel, va moderar la taula rodona "Any 2050, que tingui vostè bon viatge" al costat de responsables d'Ibèria, NH Hotel Group, Avis i la Junta d'Andalusia. 

Per tancar l'esdeveniment, Paula Fernández-Ochoa, amb la xerrada “Sacseja el teu vestit gris”, va recordar que el futur és un lloc ple de desafiaments, però també d'oportunitats, i l'única manera de detectar-les i aprofitar-les és tenir l'actitud adequada. 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris