El Saló Boda, celebrat el passat cap de setmana al centre de congressos del TecnoCampus,ha comptat amb la participació de tres empreses del parc. Pixup, una empresa que treballa en el que es coneix com l'"internet de les coses" que han creat aquest any Marc Roca i Sergi Martínez, hi ha presentat Briots.com, uns solució que dinamitza els esdeveniments gràcies a les xarxes socials, Sergi Martínez apunta que el mercat d'aquest dispositiu són esdeveniments que, com en el cas dels casaments, vulguin que els participants s'endugin un obsequi i participin en la difusió. Briots.com treballa en altres projectes, com la personalització d'aromes en actes o espais públics, també a partir de l'ús de les xarxes socials.

Camara2, especialitzada en la producció de vídeos per esdeveniments, ha participat per quart any a la fira. Per ells, és el principal acte de promoció dels seus serveis que els permet connectar tant amb el client final com amb professionals complementaris del sector. La proposta de valor de Camara2 gira entorn a la incorporació de tecnologia innovadora als vídeos així com platons virtuals, realitat augmentada i drons.

I Laiet comunicació va presentar el seu producte www.regalavideos.com, que ofereix una experiència única de gravació de la pròpia pel•lícula preferida dels nuvis amb els seus amics. A més a més, va dinamitzar la fira amb la realització d’un flashmob en el qual van participar els expositors i participants de l’acte.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris