Les professores i investigadores Noemí Ruiz-Munzón i Alexandra Masó, professores de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresadel TecnoCampus, i Alexandra Samper, Ana Urroz i Daniel Candil, docents a l’Escola Superior Politècnica del TecnoCampus, han presentat tres comunicacions al congrés "Nodos del conocimiento", celebrat els dies10 i 11 de desembre del 2020 en format online.L'esdeveniment ha reunit uns  2.000 ponents de 25 països.

En el "nodo" Arte y Humanidades (N04-S09), s'hi ha presentat la comunicació Repensando el espacio artístico y narrativoLa realidad virtual (RV) como alternativa expositiva y creativa en tiempos de pandemia, de Ana Urroz i Daniel Candil. En el "nodo" Educación, pedagogía y docencia, Ana Urroz ha presentat Metodologías de diseño en el proceso de enseñanza aprendizaje en aulas universitarias. La experiencia de utilizar Design Thinking con estudiantes de fisioterapia (N01-S09). Noemí Ruiz, Alexandra Samper i Alexandra Masó han presentat Think global, act local: un método de diálogo epistemológico para reducir la brecha entre universidad-empresa en el ámbito del marketing (N01-S01-E). Aquest últim treball és fruit del projecte d’innovació docent del curs 2019-20 finançat pel Tecnocampus.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris