El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, una iniciativa del Clúster Audiovisual de Catalunya, ha seleccionat quatre projectes del graus en Mitjans Audiovisuals i de Disseny i Producció de Videojocs.

La iniciativa, que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de novembre, és part de la Setmana del Talent Audiovisual, un programa que engloba una sèrie d’activitats adreçades a connectar el nou talent emergent dels centres universitaris en l’àmbit audiovisual amb professionals de tot el sector.

El Pitching Audiovisual és la seva activitat principal, i acull també altres com el mercat de nous professionals, tallers, conferències i sessions de networking. A aquest pitchings, els estudiants hi presenten els seus projectes davant productors de la indústria. El format consisteix en una presentació de 7 minuts i 7 minuts de preguntes i comentaris dels productors als autors. Las sessions es realitzen davant de públic format professionals del sector, representants institucionals de l’audiovisual i l’àmbit acadèmic i estudiants de les universitats participants.

Els projectes del Grau en Mitjans Audiovisuals seleccionats són:

  • Manola, de Pau Bonastre i Pau Artero.
  • Efímero, de Carla Casimirio Valenzuela i Roger Galano Ramos.

    Els projectes del Grau en Disseny i Producció de Videojocs són:
  • Marge It!, d’Alex Pascua i Pau Ruano.
  • Look What I’ve Made, de Jan de Nobel i Gerard Coquard.

Anterior

L'estudiant Àlex Pelegrín Núñez guanya la primera edició dels premis de la Càtedra d'Economia Circular

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat