El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, una iniciativa del Clúster Audiovisual de Catalunya, ha seleccionat quatre projectes del graus en Mitjans Audiovisuals i de Disseny i Producció de Videojocs.

La iniciativa, que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de novembre, és part de la Setmana del Talent Audiovisual, un programa que engloba una sèrie d’activitats adreçades a connectar el nou talent emergent dels centres universitaris en l’àmbit audiovisual amb professionals de tot el sector.

El Pitching Audiovisual és la seva activitat principal, i acull també altres com el mercat de nous professionals, tallers, conferències i sessions de networking. A aquest pitchings, els estudiants hi presenten els seus projectes davant productors de la indústria. El format consisteix en una presentació de 7 minuts i 7 minuts de preguntes i comentaris dels productors als autors. Las sessions es realitzen davant de públic format professionals del sector, representants institucionals de l’audiovisual i l’àmbit acadèmic i estudiants de les universitats participants.

Els projectes del Grau en Mitjans Audiovisuals seleccionats són:

  • Manola, de Pau Bonastre i Pau Artero.
  • Efímero, de Carla Casimirio Valenzuela i Roger Galano Ramos.

    Els projectes del Grau en Disseny i Producció de Videojocs són:
  • Marge It!, d’Alex Pascua i Pau Ruano.
  • Look What I’ve Made, de Jan de Nobel i Gerard Coquard.

Anterior

L'estudiant Àlex Pelegrín Núñez guanya la primera edició dels premis de la Càtedra d'Economia Circular

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris