Lerolero és una startup que canvia la forma en què les famílies vesteixen els seus fills amb un innovador sistema de subscripció sense permanència, enfocat en la sostenibilitat i la practicitat per a les famílies.

Fundada per Carlos Cebrián, participant del Programa d'Alt Rendiment de Reimagine Textile, lerolero ofereix un armari circular adaptat al creixement dels més petits. El servei permet a les famílies rebre entre 5 i 10 peces seleccionades acuradament, que poden renovar-se a mesura que van creixent, i sense comprometre la qualitat o l'estil. 

El projecte Reimagine Textile, impulsat a Mataró per l’Ajuntament, el TecnoCampus i Eurecat, ha estat clau en el desenvolupament d'aquesta jove empresa, dotant el seu fundador de les eines i el recolzament necessari per tirar endavant la seva visió d'una moda infantil més conscient i respectuosa amb el medi ambient. Carlos Cebrián va ser seleccionat entre més de 100 projectes, la qual cosa reforça el caràcter innovador de lerolero, que ja ha guanyat popularitat des del seu llançament al juliol amb les primeres famílies subscriptores. 

La idea de lerolero va sorgir a partir de l'experiència personal del fundador com a pare de dos infants, en veure com la roba dels seus fills quedava pràcticament nova a causa del ràpid creixement. Aquesta experiència va inspirar la creació d'una solució que no només facilita la gestió de la roba per als pares, sinó que també fomenta la sostenibilitat en reduir el residu tèxtil post consum. lerolero ofereix tres plans de subscripció dissenyats per satisfer diferents necessitats i preferències: 

  • Easy Loop: Rep 5 peces de roba sorpresa per afegir emoció i varietat a l'armari dels més petits. 
  • Bento: Inclou 7 peces per 49 euros mensuals, oferint una selecció curada de moda infantil de qualitat. 
  • Big Wardrobe: Ofereix la màxima flexibilitat amb 10 peces per 65 euros mensuals, ideal per als qui busquen una major varietat en el vestuari dels seus infants. 

Amb aquest model de negoci, lerolero aconsegueix reduir significativament tant el residu tèxtil com la seva petjada hídrica, reutilitzant l'ús de la roba fins al màxim de la seva vida útil i estalviant fins a 2.700 litres d'aigua per peça reutilitzada en lloc de produir-ne de noves. Aquesta estratègia està alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de consum i producció responsables, promovent pràctiques sostenibles en el sector de la moda. "El nostre objectiu és simplificar la vida de les famílies mentre fomentem hàbits de consum més sostenibles", afirma Carlos Cebrián. "La moda infantil pot generar un significatiu residu de tèxtils i recursos. Amb el nostre servei, oferim una forma econòmica i responsable de vestir els més petits amb roba de gran qualitat", conclou.


Anterior

Inici de curs dels màsters universitaris al TecnoCampus: internacionalització i ampliació de l'oferta

Següent

Acord de col·laboració entre el TecnoCampus i Banc Sabadell per impulsar els Premis Creatic 2024