El passat 13 de novembre, Samuel Molina va realitzar la conferència “Aprenentatge de les sinèrgies a la indústria dels videojocs” en el marc del cicle “Els videojocs i els seus protagonistes”, organitzat pel Tecnocampus i el Grau en Aplicacions Interactives i Videojocs.

Samuel Molina és dissenyador de videojocs a Bee Square, empresa de Barcelona dedicada als videojocs per a mòbils i tablets. Molina ha estat community manager a Ubisoft i consultor de mercat a Planeta de Agostini. Ha escrit nombrosos articles en mitjans especialitzats com Vandal, Eurogamer, HardGame2, 3DJuegos i ha co-creat i co-dirigit ultimONivel, un dels primers podcasts sobre videojocs a Espanya. Actualment, col·labora a Game Over, el programa de ràdio de videojocs més veterà del país. I a més, apareix periòdicament en diferents canals de YouTube sobre els videojocs.

Molina va compartir la seva experiència en el sector de videojocs des de diferents angles: com a jugador, consultor de màrqueting, community manager, crític i analista, com a dissenyador i també com a youtuber. Entre molts d’altres missatges, va remarcar la importància de la gestió de projectes i la necessitat de conèixer com gestionar una empresa de videojocs: “Si l’estructura no existeix, el joc no es pot desenvolupar.”
La conferència va ser un èxit, amb més de 90 assistents que en acabar la conferència van realitzar preguntes durant dues hores. Samuel Molina va ser font d’inspiració pels estudiants del Grau d’Aplicacions Interactives i Videojocs i per la resta d’assistents a la conferència.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

HUB4T, centre de formació permanent del TecnoCampus, rep un reconeixement com un dels "Trainer of the Year 2024" de la Unió Europea