L’objectiu és capacitar als emprenedors per utilitzar correctament Facebook i Twitter com a eines digitals que formen part de la gestió de la marca professional. Adreçat a: emprenedors i empreses interessades a treure el màxim partit d’aquestes eines, gestionant correctament la visibilitat i comunicant amb més garanties d’èxit el projecte o negoci.

Contingut:

1. Facebook
El públic objectiu. Diferències entre perfil i pàgina d’empresa. L’algoritme de Facebook. Configuració de la pàgina: segmentació, atribució, rols, etc. Funcionalitats. Com treure’n el màxim partit. Gestió de les publicacions. Tipus de continguts que hi podem compartir. La promoció i la publicitat al Facebook.Connectar amb altres xarxes socials. Estadístiques. Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.
2. Twitter
Compte: configuració, dades, privacitat. Extracte: resum del nostre perfil i informació. Fotografies: perfil, portada, fons. Comunicació: tipus de publicacions, RT, mencions. Els hashtags. La piulada perfecta. Seguidors i seguint. Connectar amb altres xarxes socials. Automatització. Programar contingut. Mesurar i monitorar. Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.

Informació i inscripcions
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris