El passat 15 de juliol, el TecnoCampus, en col·laboració amb l’associació empresarial Barcelona Maresme Business Club (BMBC), va organitzar un fòrum d’inversió en què van participar sis start-up de l’ecosistema del TecnoCampus.

La benvinguda de l’acte va ser a càrrec de Josep Lluis Checa, director general del TecnoCampus, i Carlos Povedano, vicepresident de BMBC. L’acte va ser conduit per Clàudia Danesi, directora de l’àrea d’empresa i emprenedoria del TecnoCampus

Les start-up van presentar els seus projectes davant un auditori format per empresaris, en un format d’un pitch de 8-10 minuts i posteriorment s’obria un torn de preguntes per part dels assistents i potencials inversors.

Jordi Clavel, inversor i empresari membre de BMBC va tancar l’acte.

A la finalització de les presentacions, es va habilitar al foyer un espai de networking perquè els emprenedors mostressin els seus productes i interactuessin amb els inversors.

Les start-up que van participar al fòrum són els següents:

  • Evix, presentat per Marc Millet. Start-up que desenvolupa un sistema d’airbag de protecció cervical per a cascs adreçat amb el primer prototip a ciclistes però que pot ser replicable a altres esports.
  • Inviertis, presentat per Sonia Vilanova, ha desenvolupat una plataforma online immobiliària que connecta inversors amb venedors d’immobles amb inquilins amb contracte vigent per garantir fluxos de caixa des del primer dia. Vol esdevenir una eina de gestió de la inversió per a inversors per garantir màxima rendibilitat de les seves inversions.
  • Nomad Ocean, presentat per Victor Camon, és una empresa dedicada a crear productes innovadors de protecció solar per a esportistes que practiquen esports a l’aire lliure en temperatures extremes. Destaquen, aquests productes, per la practicitat en l’ús mentre es fa l’esport, i la seva sostenibilitat.  
  • Enigmastour, presentat per Isabel Vico, desenvolupa apps de gamificació ideades perquè els turistes puguin conèixer una ciutat i els seus racons més importants a través d’un joc d’enigmes (city game). L’app ofereix tot el necessari per moure’s per la ciutat, com dades d’interès (informació cultural i curiositats), recomanacions i descomptes a restaurants o sinèrgies amb altres turistes.
  • Opositatus, presentat per Alexandro Izquierdo, ha desenvolupat una plataforma de publicitat i cerca d’oposicions que ofereix assessorament i connecta aquests opositors amb els centres de preparació.
  • The running republic, presentat per Paolo Quagliotti, dissenya, fabrica i comercialitza roba esportiva tècnica i sostenible per a runners. El projecte, en una segona fase, vol esdevenir una plataforma de personalització en la qual els esportistes, dissenyadors, influencers podran dissenyar, crear i vendre les seves edicions limitades de roba esportiva.

Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Formula Student presenta el cotxe monoplaça que competirà amb altres equips universitaris