Les professores Màrian Buil, Noemí Ruiz i Estel Paloma,de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, han impartit a la Universitat Autònoma de Barcelona un taller adreçat a  professorat sobre l'aprenentatge per reptes a l'educació superior.

L'activitat pràctica proposada ha consistit a dissenyar un repte real per a l’assignatura que cada participant imparteix a la Universitat i a aconseguir eines per mesurar l’assoliment de les competències de l'alumnat.

Aquesta formació  va sorgir com a iniciativa dels professors J. Reinaldo Martínez-Fernández & Carla Quesada Pallarès com a part de les iniciatives del Grup de Recerca PAFIU-COMPRED.

 El taller ha estat possible gràcies a l'ajut concedit per la unitat de Formació i Innovació Docent de l’Institut de Ciències de l'Educació i la Unitat de Formació i Desenvolupament Professional (UFIDP) de la UAB.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat