El TecnoCampus va acollir el passat 3 de juliol la celebració de la II edició de l'Investment Day. Aquest esdeveniment anual s'ha consolidat com una cita imprescindible per a aquells emprenedors que busquen finançament i per als inversors interessats a descobrir nous projectes amb alt potencial de creixement. L'objectiu principal de l'Investment Day es facilitar la connexió entre emprenedors i potencials inversors. Durant la jornada es va crear un ambient propici per al networking i l'intercanvi d'idees. 

L'esdeveniment va començar amb la Pitch Competition, un espai on els quatre projectes finalistes d'emprenedoria universitària del TecnoCampus van tenir l'oportunitat de presentar els seus projectes en un pitch de cinc minuts : Veja de Pau Cruz, una plataforma SaaS que automatitza les operacions dels Venture Capital. Storymakers de Carles Rigat i Almansa, que connecta marques amb creadors de contingut digital per a comunicacions més autèntiques. ClosetID d'Ona Moreno Abascal, una aplicació mòbil que digitalitza l'armari i ofereix suggeriments personalitzats de outfits amb IA., i el guanyador, Novus Arte de Jasha Berkenbosch, que connecta joves amants de l'art amb artistes i institucions culturals d'arreu del món. Després, van tenir lloc els Reverse Pitches d'experts com Maite Fibla Gasparin de Ship2B Ventures, Antonio H. d'Inveready, Merce Tell d'Encomenda Capital Partners SGEIC, Francisco Badia Ortega de Grow Venture Partners, i Mireia Núñez de Prado i Escarrà de WA4STEAM. 

Durant l'esdeveniment es va obrir un espai per al Cafè Networking, una pausa estratègica destinada a fomentar la interacció directa entre emprenedors i inversors. Aquest moment va servir per establir contactes, discutir possibles col·laboracions i explorar oportunitats de finançament en un ambient més relaxat i menys formal. La jornada va continuar amb el Fòrum d'Inversió, on sis startups seleccionades de l'ecosistema TecnoCampus van presentar els seus projectes davant dels possibles inversors.

Aquestes startups, escollides pel seu alt potencial de creixement i la seva capacitat innovadora, van tenir l'oportunitat de realitzar un elevator pitch, una presentació concisa i persuasiva per captar l'interès dels inversors en un breu espai de temps. Accountali, un SaaS per a la gestió comptable d'Amazon. HandPoem, que ha desenvolupat un guant intel·ligent per a esportistes. Scrads, una solució IA per al servei d'atenció al client. Coresys Health, amb dispositius mèdics per a la detecció de sèpsia. Trendimensional, una plataforma de moda digital amb IA generativa. Biel Glasses, unes ulleres amb tecnologia per millorar la mobilitat de persones amb baixa visió. 

L'Investment Day te com a objectiu facilitar l'accés a la finançament per als emprenedors, a la vegada que crear un ecosistema més robust i connectat entre tots els actors de l'àmbit emprenedor i inversor.

Llegeix la notícia publicada a La Vanguardia


Anterior

Tancament de la 3a edició del curs I-Talent, que fomenta la integració laboral de joves amb discapacitat intel·lectual

Següent

Banting Labs obté l’ajut Startup Capital de 100.000 euros d’ACCIÓ