Els professors de l'Escola Superior Politècnica Andreu Comajuncosas i Marcos Faúndez han presentat els articles "Preliminar study on implications of cursive handwriting learning in schools" i "Effects of Gender and luminance backgrounds on the recognition of neutral facial expressions" al CongrÉs internacional WIRN'2016, celebrat a Vietri (Itàlia).

En el primer s'han agafat mostres de dibuixos i lletres en majúscules de dues escoles. En una d'elles ensenyen escriptura lligada clàssica. En l'altra només lletra de pal. L'objectiu de la segona és disposar de més temps perquè els nens puguin aprendre altres coses, com per exemple escriure en teclat.

Els resultats preliminars mostren que els estudiants que han après lletra lligada semblen tenir una major destresa a l'hora d'escriure i fer dibuixos, que es manifesta en un temps menor per completar les tasques.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat