Estudiants de l'assignatura “Disseny i execució d'una campanya de màrqueting” treballaran amb la teva empresa per posar en marxa, en 45 dies, una campanya de màrqueting de productes o serveis.

Com participar-hi? Informa-te'n i presenta la sol·licitud abans del 20/12/2016.

Cost i durada del projecte

Si bé la participació dels estudiants no implica despeses per a l'empresa, és possible que la campanya requereixi d'inversions específiques per a dur a terme les accions recomanades pels alumnes.

Els projectes han de poder ser executats en els períodes de durada de l'assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.
 

Procés de selecció

 

Les empreses que compleixin les condicions del projecte seran presentades als alumnes de l'assignatura durant la primera setmana de classe. Els alumnes podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna altra empresa.

 

Tens dubtes?

Contacta amb la professora Thibisay González Rodríguez, responsable de l’assignatura, al correu tgonzalez@tecnocampus.cat


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

La desena edició de TecnoChallenge premia solucions innovadores en salut i mobilitat